سرویس نقره زنانه مد و کلاس کد ۱۸۰۲۴۸

(دیدگاه 2 کاربر)
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مد و کلاس

این روزها خرید و استفاده از سرویس های نقره در بین خانم‌ها بسیار فراگیر شده است. دلیل این امر را می‌توان قیمت مناسب‌تر، تنوع بیشتر، کیفیت و زیبایی منحصر به فرد سرویس های نقره دانست که تمام این فاکتورها بر افزایش تقاضا برای این محصول موثر بوده‌اند. سرویس نقره زنانه مد و کلاس یکی از محصولاتی است که در طی چند سال اخیر، تقاضای بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول تقریبا تمام مزایای لازم برای قرارگیری در صدر انتخاب‌های شما را دارا است . به همین جهت است که برای اغلب خریداران یک محصول بی نظیر به حساب می‌آید. بدون شک خرید سرویس نقره مد و کلاس یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

خرید سرویس نقره مد و کلاس

یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول طراحی ظاهری بسیار منحصر به فرد آن است. این سرویس نقره زنانه از اجتماع ساختارهایی مستطیلی و با ابعاد متفاوت ساخته شده است که اجتماع آن‌ها در کنار یکدیگر، اقلام این سرویس نقره را ساخته‌اند. این ساختارها در تمام اقلام این سرویس نقره زنانه با اندازه‌های متفاوت تکرار شده‌اند. همین تکرار موجب شده تا هماهنگی و جذابیت این سرویس نقره زنانه به حد کمال برسد. ساخت طرح‌های بزرگ به وسیله ساختارهای کوچک‌تر موجب شده تا انعطاف اجزای این سرویس در بهترین حالت خود قرار بگیرد و این چیزی است که در طرح‌های یک پارچه دیده نمی‌شود.

طراح برای زیبایی بیشتر این سرویس کوشیده است تا سطح تمام ساختار‌های آن را با نگین‌های سفید و زیبا مزین کند و از این طریق بر قدرت انعکاس نور آن بی‌افزاید. قدرت انعکاس نور همان عاملی است که نور موجود در محیط را جذب و منعکس می‌کند و به‌این طریق، شما را در کانون توجه‌ قرار می‌دهد. قرارگیری در کانون توجه‌، همان انتظاری است که خانم‌ها از جواهرات خود دارند. یکی دیگر از بهترین نقاط قوت این محصول، بخش زنجیر در دستبند و گردنبند آن است. طراح در این بخش‌ها به جای استفاده از ساختاری حلقه مانند، سعی کرده تا از اجتماع ساختارهای مستطیلی و صیقلی استفاده نماید. این ساختارها نه تنها انعطاف زیادی به این محصول داده‌اند بلکه بر قدرت انعکاس نور آن نیز افزوده‌اند.

مشخصات فیزیکی سرویس نقره زنانه مد و کلاس

مواد اولیه مرغوب یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فیزیکی این سرویس نقره زنانه است. این سرویس از بهترین عیار نقره یعنی عیار ۹۲۵ ساخته شده که به دلیل ارزش بالای آن صرفا برای ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزن  ۳۸٫۶ گرمی این محصول یکی دیگر از نقاط  قوت آن به شمار می‌آید. چرا که این وزن نه تنها بر تعدیل قیمت موثر بوده، بلکه استفاده از این سرویس را نیز بسیار لذت بخش‌تر کرده است. ابعاد متناسب آخرین مزیت فیزیکی این سرویس نقره زنانه است که برای خریداران نیز بسیار حائز اهمیت است. چرا که قابل استفاده بودن محصول مذکور برای آن‌ها تعیین می‌کند. طول زنجیر این سرویس ۴ سانتی‌متر، ابعاد هر یک از گوشواره‌های آن ۲ سانتی‌متر و ابعاد دستبند آن نیز  ۲۱ سانتی‌متر بوده که برای بسیاری از خانم‌ها قابل استفاده است.

توضیحات تکمیلی

اقلام ست

دستبند, زنجیر, گوشواره

عیار

925 عیار

زنجیر

طول 40 سانتی متر

گوشواره

ابعاد 2 سانتی متر

دستبند

ابعاد 21 سانتی متر

مناسب برای

خانم ها

وزن

حدودا 38.6 گرم

2 دیدگاه برای سرویس نقره زنانه مد و کلاس کد ۱۸۰۲۴۸

  1. 5

    علي امامي پاسخ

    من این سرویس برای هدیه می خوام اگر پسند نیود امکان تعویض داره؟!

    • مشاور مد و کلاس پاسخ

      بله امکانش هست اما هزینه ایاب و ذهاب با خودتون هست

  2. 5

    شهناز قوی دل پاسخ

    خیلییییییی قشنگه. من خریدم خیلی راضی بودم. امیدوارم ازاین سبک نیم ست ها بیشتر بیارید.

    • مشاور مد و کلاس پاسخ

      سلام بسیار خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید مبارکتون باشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *