گردنبند نقره دخترانه نگین دار مدل آلوینا مد و کلاس کد ۱۸۰۳۹۲

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

گردنبند دخترانه نقره مدل آلوینا

گردنبند این روزها بخش اصلی زیورآلات یک خانم به حساب می‌آید و همیشه بخشی از پوشش خانم‌هاست. حجم مدل‌های مختلف و البته تفاوت در سلیقه‌ها، سبب شده است تا خانم‌ها عموما بیشتر از یک گردنبند داشته باشند تا بتوانند با هر مدل لباسی آن‌ها را ست کنند. در میان انبوهی از گردنبند‌هایی که ساخته می‌شود، گردنبندهای نقره طرفداران بیشتری دارند. چون هم قیمت گردنبند نقره دخترانه مناسب است و هم با توجه به رنگ‌بندی که دارند بر روی مدل‌های بیشتری از لباس‌ها ست می‌شوند. در این قسمت می‌خواهیم یکی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های گردنبند نقره دخترانه را به شما معرفی کنیم که تمام فاکتورهای زیباشناسی را دارد و این همان چیزی است که خانم‌های مشکل پسند را راضی می‌کند. بدون شک با خرید گردنبند نقره دخترانه مدل آلوینا رضایت همگان جلب می‌شود.

شناخت بیشتر برای خرید گردنبند نقره دخترانه مدل آلوینا

همان‌طور که از تصاویر این گردنبند نقره دخترانه مشخص است طراحی آن بسیار منحصر به فرد و زیبا است. علاوه بر طرح زیبا دارای رنگ‌بندی فوق‌العاده‌ای است. طرح اصلی پلاک این گردنبند نقره دخترانه به صورت حلقه‌ای در بین دو بال است. به صورتی که گویا حلقه در حال پرواز است. علاوه بر این طراح در نهایت دقت و ظرافت یک نگین زیبا را در راس حلقه و در درون یک ساختار تاج مانند گنجانده که آن را شبیه به یک تاج پادشاهی کرده است. طراح تنها به ظرافت شکل آن بسنده نکرده و سعی کرده یک رنگ‌بندی بسیار زیبا نیز برای آن در نظر بگیرد.

از این رو بخش‌هایی از بال را با سنگ‌های سفید و درخشان مزین نموده و ترکیب رنگ این سنگ­ها با سفیدی نقره باعث انعکاس بسیار زیبای نور می‌­شود. این بازتاب قدرت بالایی در جلب توجه دارد. علاوه بر این طراح قسمت‌ حلقه میانی را با نگین‌های آبی و زیبا مزین کرده است که سبب شده است تا این گردنبند نقره به صورت هر چه زیباتر جلوه کند. اگر این طرح را پسندیدید و می‌خواهید در رنگی متفاوت آن را با دیگر لباس‌های خود ست نمایید، پیشنهاد می‌شود از گردنبند نقره مد و کلاس کد ۱۸۰۳۹۱ دیدن فرمایید.

مشخصات فیزیکی گردنبند نقره دخترانه مدل آلوینا

این گردنبند نقره دخترانه علاوه بر طراحی عالی، از مواد اولیه با کیفیت و ابعاد بسیار مناسب بهره‌مند است.  به طوری که برای ساخت این گردنبند از ۶ گرم نقره با عیار ۹۲۵ استفاده شده است که بهترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است. همچنین ابعاد آن ۲ * ۴۶  سانتی‌متر است که بهترین ابعاد برای یک گردنبند نقره دخترانه به شمار می‌آید و آن را برای استفاده روی هر لباس و مدلی مناسب می‌سازد.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

2 * 46 سانتی متر

عیار

925 عیار

جنس

نقره

وزن

حدودا 5 گرم

مناسب برای

خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گردنبند نقره دخترانه نگین دار مدل آلوینا مد و کلاس کد ۱۸۰۳۹۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *