انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج مد و کلاس کد ۱۸۰۳۷۴

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج

انگشتر را می‌توان مهم‌ترین جواهر برای بشر دانست. این محصول کوچک اما زیبا از دیر باز حامل پیام‌ها و نشان‌های بسیاری بوده است. آن‌ها می‌توانست نشان پادشاهی و ازدواج باشد. دقیقا به همین دلیل است که خانم‌ها حساسیت ویژه‌ای روی انتخاب آن دارند. در میان انبوهی از انگشتر های موجود در بازار انگشتر نقره زنانه طرفداران بسیار بیشتری دارند. دلیل این امر را می‌توان تنوع و رنگ بندی بیشتر، قیمت مناسب‌تر و البته زیبایی و دوام بیشتر دانست. با خرید انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج می‌تواند در بین انبوهی از مدل‌ها نظر شما را به راحتی به خود جلب کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به‌صورت دقیق‌تری این محصول را زیر ذره بین نقد و بررسی قرار دهیم. لذا اگر قصد خرید انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج را دارید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

طراحی ظاهری انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج

طراحی ظاهری این انگشتر نقره زنانه به‌گونه‌ای است که با اولین نگاه می‌تواند شما را جذب خود کند. در قسمت فوقانی این انگشتر یک ساختار تاج مانند ساخته شده که درون آن یک نگین نسبتا بزرگ و زیبا قرار گرفته است که از فواصل بسیار دور می‌تواند خود نمایی کند. قسمت‌های پایینی نیز به وسیله طرح‌ها و ساختارهای زیبا مزین شده است. از طرفی بخش‌های کناری این انگشتر نیز تماماً با نگین‌های سفید و زیبا مزین شده که این‌‌ها به راحتی می‌توانند نور موجود در محیط را جذب و منعکس نمایند. این همان فاکتوری است که قدرت انعکاس نور این محصول را افزایش داده است. قدرت انعکاس نور فاکتوری است که سبب می‌شود تا نور موجود در محیط جذب و منعکس شود. انعکاس نور می‌تواند به راحتی شما را در کانون توجه‌ قرار دهد.

مواد اولیه و ابعاد برای خرید انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج

بخش فیزیکی این انگشتر نقره زنانه امتیازات بسیار زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امتیازات می‌توان به مواد اولیه این محصول اشاره نمود. این انگشتر از نقره ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده که ارزشمندترین عیار نقره برای ساخت جواهرات است. وزن ۳٫۹ گرمی یکی دیگر از مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید که سبب شده استفاده از آن ساده و لذت بخش باشد. ابعاد و سایز این محصول از دیگر مشخصه‌های فیزیکی آن به شمار می‌آید که دامنه کاربرپذیری آن را مشخص می‌کند. قطر داخلی این انگشتر نقره زنانه ۱۷ میلی‌متر بوده که بر اساس استاندارد سایزبندی درسایز ۷٫۵ قرار می‌گیرد.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

قطر 17 میلی متر

وزن

حدودا 5.3 گرم

سایز

7.5

جنس

نقره

عیار

925 عیار

مناسب برای

خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انگشتر نقره زنانه نگین دار مدل دوتاج مد و کلاس کد ۱۸۰۳۷۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *