سرویس نقره زنانه مدل مارتینا مد و کلاس کد ۱۸۰۳۳۳

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل مارتینا

این روزها هماهنگی بخش‌های مختلف پوشش در بین مردم جامعه به یک ارزش تبدیل شده است. بیشتر افراد تمایل دارند تا بخش‌های مختلف پوششان از زیورآلات گرفته تا کفش و لباس با یکدیگر ست باشد . سرویس جواهرآلات نیز جزو محصولاتی است که در همین راستا به وجود آمده‌ است. با هماهنگی خاصی که در بین بخش‌های مختلف آن وجود دارد سبب برطرف کردن این نیاز مردم می‌شود. سرویس نقره زنانه مد و کلاس مدل مارتینا محصولی است که هماهنگی و تقارن بسیار خیره کننده‌ای در تمام بخش‌های آن به چشم می‌خورد و همین امر سبب تقاضای بالا برای خرید سرویس نقره زنانه مدل مارتینا شده است. نکته‌ قابل توجه در مورد این سرویس نقره زنانه طراحی بسیار زیبای آن است که در بطن تمام اجزای آن نفوذ کرده است.

این سرویس نقره بر اساس ساختارهای کوچک و سه پری تولید شده است. به این صورت که یک دایره را احاطه کرده‌اند و این ساختار در تمام بخش‌های آن تکرار شده است. نکته‌ قابل توجه در مورد این سرویس نقره زنانه بخش پلاک آن است که با استفاده از ساختارهای سه پر یک ساختار سه پر بزرگ‌تر ساخته شده است. این تزئین و زیبایی خود بیانگر هنر طراح است که سبب شده این سرویس نقره زنانه به یک شاهکار هنری تبدیل شود. یکی دیگر از زیبایی‌های این سرویس نقره زنانه بخش زنجیر آن در قسمت دستبند و گردنبند بوده که توسط ساختارهایی مشابه به برگ به یکدیگر متصل شده‌اند و این خود تکمیل کننده‌ گل‌های موجود در دستبند و گردنبند است.

 مشخصات فیزیکی و خرید سرویس نقره زنانه مدل مارتینا

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های فیزیکی این محصول می‌توان به عیار به کار رفته برای ساخت آن اشاره کرد. به طوری که این محصول از نقره ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که بهترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است. استفاده از ابعاد و اندازه‌های استاندارد هم از دیگر ویژگی‌های فیزیکی این سرویس نقره می‌باشد که به خودی خود سبب شده است تا استفاده از این محصول برای هر سن و سایزی مناسب باشد. ابعاد زنجیر این سرویس نقره ۴۳ * ۷  سانتی‌متر است که با توجه به طراحی و ریزه کاری‌های به کار رفته در آن بسیار منحصر به فرد است و نشان دهنده‌ مهارت طراح آن است. ابعاد هر یک از گوشواره‌ها ۴٫۵ * ۱  سانتی‌متر و ابعاد دستبند نیز ۲۲ سانتی‌متر است که همسو با گردنبند طرحی شده‌اند.

توضیحات تکمیلی

اقلام ست

دستبند, زنجیر, گوشواره

عیار

925 عیار

جنس

نقره

مناسب برای

خانم ها

مشخصات زنجیر

ابعاد :43 * 7 سانتی متر

مشخصات گوشواره

ابعاد: 4.5 * 1 سانتی متر

دستبند

22 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس نقره زنانه مدل مارتینا مد و کلاس کد ۱۸۰۳۳۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *