سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس مد و کلاس کد ۱۸۰۳۱۲

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس

این روزها سرویس های نقره بیش از هر زیورآلات دیگری مورد توجه خانم‌ها هستند. دلیل این امر را می‌توان تنوع بیشتر و قیمت مناسب‌تر این محصولات دانست. یک سرویس نقره زنانه در مقایسه با یک سرویس طلا دارای قیمت مناسب‌تر و تنوع و زیبایی بیشتر است. از این رو بیشتر مردم در این شرایط اقتصادی سرویس نقره را ترجیح می‌دهند. سرویس نقره زنانه مد و کلاس یکی از محصولاتی است که نه تنها زیبایی محصولات نقره را دارد، بلکه با رنگ زردش کاملا مشابه به سرویس های طلا است. از این رو می‌توان گفت این محصول یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای خرید زیورآلات است. البته مزیت‌های این محصول تنها مواد و رنگ آن نیست بلکه در ادامه لیست کاملی از مزیت‌های این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این لیست کمک می‌کند تا به خرید سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس برسید.

خرید سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس

همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی ظاهری این سرویس نقره زنانه بر پایه گل‌هایی سه پر است. این گلها به یکدیگر اتصال یافته‌اند. طراح در قسمت گلبرگ‌های هر یک از این گل‌ها یک ساختار صیقلی و زیبا قرار داده است. این ساختار به راحتی می‌تواند نور را جذب و منعکس کند. همین مورد بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده است. از دیگر زیبایی‌های این محصول می-توان به ساختار زنجیر در دستبند و گردنبند آن اشاره نمود که جلوه‌ بی‌نظیری به این سرویس نقره زنانه داده است. طراح برای هماهنگی بیشتر اقلام این سرویس سعی نموده تا بخش زنجیر در دستبند و گردنبند را نیز از گل‌هایی سه پر اما کوچک‌تر بسازد. این ساختار‌ها نه تنها سبب زیبایی بیشتر این محصول شده‌اند بلکه هماهنگی بین اقلام این سرویس را نیز افزایش داده‌اند.

مواد اولیه و ابعاد سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس

ابعاد این سرویس نقره زنانه یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن به شمار می‌آید. چرا که سبب شده است تا این محصول برای بیشتر افراد مناسب باشد. از جمله این ابعاد می‌توان به طول ۴۶ سانتی‌متری زنجیر آن و یا طول ۶٫۵ سانتی‌متری هر یک از گوشواره‌ها اشاره نمود. با در نظر گرفتن طراحی ظریف آن‌ها می‌توان گفت که بسیار منحصر به فرد است. از دیگر مشخصات فیزیکی این سرویس می-توان به مواد اولیه بسیار عالی آن اشاره کرد که سبب افزایش ارزش این محصول شده‌اند. این سرویس از نقره ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده که ارزشمندترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است.

توضیحات تکمیلی

اقلام ست

دستبند, گردنبند, گوشواره

زنجیر

طول 46 سانتی متر

گوشواره

6/5 سانتی متر

عیار

925 عیار

جنس

نقره

مناسب برای

خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس نقره زنانه مدل ایساتیس مد و کلاس کد ۱۸۰۳۱۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *