سرویس نقره زنانه مدل گلد مد و کلاس کد ۱۸۰۳۱۰

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل گلد

این روزها میزان استفاده از سرویس های نقره در بین مردم افزایش پیدا کرده است. دلیل این امر را می‌توان قیمت مناسب‌تر و البته تنوع بیشتر این محصولات عنوان کرد. عموما با توجه به قیمت پایین‌تر نقره نسبت به طلا، سرویس های نقره قیمت متعادل‌تری دارند. از طرف دیگری این قیمت پایین تقاضای بالایی را به‌وجود آورده است و گالری‌ها برای جلب بخشی از این تقاضا اقدام به طراحی انواع مختلفی از این سرویس ها کرده‌اند. سرویس نقره زنانه مد و کلاس مدل گلد یکی از زیباترین سرویس‌های موجود در گالری مد و کلاس است که با توجه به طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است بخش زیادی از این تقاضاها را به خود  اختصاص دهد. این سرویس زنانه شیک هم از لحاظ طراحی ظاهری و هم از لحاظ ابعاد و مواد اولیه دارای برتری‌های ویژه‌ای است که در ادامه به شرح دلایل خرید سرویس نقره زنانه مدل گلد می‌پردازیم.

مشخصات عالی برای خرید سرویس نقره زنانه مدل گلد

همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی این سرویس نقره زنانه بر پایه ساختارهای مشبکی می‌باشد که در اندازه‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند این ساختارها در تمام اجزای این سرویس نقره تکرار شده‌اند و همین مورد زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است. طراح در نهایت هوشمندی رنگ این سرویس نقره زنانه را طلایی کرده است تا بدین طریق بتواند زیبایی و ارزشمندی آن را دو چندان کند. البته باید خاطر نشان کرد که این رنگ توانایی بالایی هم در انعکاس نور و جلب نگاه‌ها دارد.

ارزشمندی این سرویس نقره زنانه تنها محدود به رنگ آن نمی‌شود بلکه یکی از فاکتورهای مهم ارزشمندی این محصول عیار به کار رفته در آن است. این محصول از نقره‌ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که ارزشمندترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است. از دیگر فاکتورهای متمایز این محصول می‌توان به ابعاد بسیار متناسب آن اشاره کرد. طول زنجیر این سرویس نقره زنانه ۴۵ سانتی‌متر است که به راحتی می‌تواند برای اغلب سایزها استفاده شود. همچنین طول هر یک از گوشواره های آن نیز ۳ سانتی‌متر است که با توجه به طرح و رنگشان به خوبی می‌توانند خود نمایی کنند.

توضیحات تکمیلی

اقلام ست

پلاک, زنجیر, گوشواره

زنجیر

45 سانتی متر

گوشواره

3 سانتی متر

عیار

925 عیار

جنس

نقره

مناسب برای

خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس نقره زنانه مدل گلد مد و کلاس کد ۱۸۰۳۱۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *