دستبند نقره زنانه نگین دار مدل لیانا مد و کلاس کد ۱۸۰۲۷۰

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

دستبند نقره زنانه نگین دار مدل لیانا

دستبند های نقره زنانه این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند چرا که این دستبند ها علاوه بر قیمت مناسب‌ دارای تنوع و زیبایی بیشتری هستند و به خوبی می‌توانند جلوه‌ دستان شما را زیباتر کنند. اگر شما نیز قصد خرید دستبند نقره زنانه نگین دار مدل لیانا را دارید، بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید. چرا که یکی از بهترین و البته مناسب‌ترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. محصولی که به راحتی می‌تواند در صدر خرید دستبند شما قرار گیرد.

مشخصات ظاهری دستبند نقره زنانه نگین دار مد و کلاس

همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی این دستبند نقره زنانه بسیار فاخر و زیبا است و به خوبی وسواس و دقت طراح را می‌توان در آن احساس نمود. طرح اصلی این دستبند نقره زنانه بر پایه‌ رشته‌هایی درخشان بوده که در هم تنیده شده‌اند و این مورد جلوه‌‌ای  بسیار مدرن و جالب به آن بخشیده است. این رشته‌های درخشان در حقیقت ردیف‌های منظمی از نگین‌های بسیار زیبا هستند که از چند خط نگین برنزی و سفید تشکیل شده است. این تضاد رنگ به خوبی توانسته است در هم تنیدگی را  به بهترین شکل نمایان سازد. علاوه بر تمام زیبایی‌های فوق ترکیب رنگ این دستبند نقره زنانه و نیز استفاده از پس زمینه‌ سفید سبب شده است تا این محصول قدرت بسیار بالایی در جذب و انعکاس نور داشته باشد. این به خودی خود یک فاکتور بسیار حیاتی برای دسبتند های نقره به شمار می‌آید.

شناخت بیشتر برای خرید دستبند نقره زنانه نگین دار مدل لیانا

مزیت‌های این دستبند نقره زنانه تنها به طراحی بسیار منحصر به فرد آن محدود نمی‌شود بلکه دارای ویژگی‌های فیزیکی بسیار زیادی است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان عیار به کار رفته در آن را مورد نظر قرار داد‌. این محصول از نقره‌ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که ارزشمند ترین و در عین حال بهترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است.

از دیگر مزیت‌های فیزیکی این محصول می‌توان به ابعاد بسیار متناسب آن اشاره کرد به گونه‌ای که طول تقریبی این دستبند نقره زنانه  ۶٫۳*۵٫۳ سانتی‌متر است که استفاده از آن را برای اکثر افراد مناسب کرده است. اگر شما نیز مانند هزاران کاربر دیگر علاقه مند به خرید دستبند نقره زنانه شده‌اید می‌توانید آن را از فروشگاه مد و کلاس سفارش دهید و ضمن بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی دریافت نمایید. لازم است قبل از ثبت سفارش خرید، سایز این محصول را با توجه به مقاله تعیین سایز دستبند و النگو با دست خود مقایسه نمایید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

طول تقریبی دستبند 6.3*5.3 سانتی‌متر

جنس

نقره

عیار

925 عیار

مناسب برای

خانم ها

وزن

حدودا 23 گرم

نوع نگین

اتمی

رنگ نگین

سفید-طلایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستبند نقره زنانه نگین دار مدل لیانا مد و کلاس کد ۱۸۰۲۷۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *