دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry مد و کلاس کد ۱۸۰۲۵۶

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry

دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry  یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبند نقره زنانه در بین خانم‌هاست. به دلیل امتیازات فراوانی که دارد همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای کادو دادن در مناسبت‌های خاص است. در ادامه قصد داریم تا دلیل محبوبیت و خرید دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry را برای شما عزیزان مشخص کنیم. لذا اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری راجع به این دستبند نقره زنانه کسب کنید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

خرید دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry با طرحی زیبا

ساختار اصلی این دستبند نقره زنانه در اصل بر مبنای ردیف‌های عمودی لوزی است که به صورت دوتایی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در داخل هر لوزی یک نگین زیبای درخشان قرار دارد که در ترکیب با رنگ زیبای نقره سبب شده است تا قدرت انعکاس این محصول نقره شیک افزایش یابد. در حد فاصل هر دو ردیف عمودی لوزی یک فاصله‌ کوتاه وجود دارد که به این دستبند نقره زنانه کمک می‌کند تا انعطاف بیشتری داشته باشد و برای سایزهای بزرگ‌تر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان به قدرت بسیار بالای انعکاس نور آن اشاره کرد. به گونه‌‌ای که با داشتن تعداد زیادی از نگین‌های درخشان به خوبی می‌تواند نور موجود در محیط را جذب و منعکس کند. این خاصیت کمک می‌کند تا ریزه‌کاری‌های این دستبند بهتر نمایش داده شود و این جزو فاکتورهای حیاتی زیورآلات است. از دیگر مشخصه‌های ظاهری این دستبند نقره زنانه می‌توان به آویز بسیار زیبای آن اشاره کرد که با داشتن طول مناسب، خود از بخش انتهایی این دستبند آویزان می‌شود. این آویز موجب می‌شود هنگامی که از آن استفاده می‌کنید جلوه‌ زیباتری به دستان شما داده شود.

ابعاد و مواد اولیه دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry

از دیگر مشخصه‌های این دستبند شیک زنانه می‌توان به ابعاد بسیار ارزشمند آن اشاره کرد. طول تقریبی آن حدود ۱۹ سانتی‌متر است که سبب شده تا به راحتی برای اغلب سایزها مناسب باشد و این سبب سهولت استفاده از آن شده است. البته قبل از خرید دستبند نقره برای این که بخواهیم سایز درست و دقیق دست خود را بدانیم، میتوانیم مقاله چگونه سایز دستبند و النگو را مشخص کنیم بخوانیم. از دیگر مشخصه‌‌های فیزیکی می‌توان به عیار بسیار ارزشمند آن اشاره کرد. به‌گونه‌ای که این محصول از حدودا ۲۴ گرم نقره با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که ارزشمند‌ترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

طول تقریبی دستبند 19 سانتی‌متر

جنس

نقره

عیار

925 عیار

مناسب برای

خانم ها

سایر توضیحات

وزن حدودی دستبند : 24 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستبند نقره زنانه نگین دار مدل Jewelry مد و کلاس کد ۱۸۰۲۵۶”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *