سرویس نقره زنانه مد و کلاس مدل آتریسا کد ۱۸۰۲۳۱

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل آتریسا

یکی از زیباترین مدل‌های موجود در گالری مد و کلاس که با بهره‌گیری از طراحی بسیار منحصر به فرد خود توانسته است تا به عنوان یکی از فاخرترین مدل‌های موجود در این گالری شناخته شود. در ادامه قصد داریم تا اطلاعات بیشتری راجع به این سرویس نقره زنانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا اگر شما نیز تمایل به خرید سرویس نقره زنانه مدل آتریسا به صورت اینترنتی دارید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری سرویس نقره زنانه مدل آتریسا

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی ظاهری این محصول بر پایه ساختارهای حلقه مانند بسیار زیبایی است که حلقه‌ها به صورت سه تایی و از کوچک به بزرگ در کنار یکدیگر ردیف شده‌اند. در انتهای هر یک از این ردیف‌ها یک دایره‌ نگین کاری شده‌ بسیار زیبا قرار دارد. در مرکز این دایره یک نگین بزرگ و زیبا قرار داده شده است که به خوبی می‌تواند نور را جذب و منعکس کند و همین مورد به عنوان یکی از مزیت‌های این محصول به حساب می‌آید.

البته طراح به همین مورد بسنده نکرده است بلکه سطح تمام قسمت‌ها و ساختارهای دایره مانند این محصول را با نگین‌های براق و زیبا مزین کرده است. این مورد هم به عنوان عاملی برای درخشش و زیبایی بیشتر و مجاب شدن جهت خرید سرویس نقره زنانه شناخته می‌شود. در قسمت پلاک این سرویس نقره و نیز در مرکز دستبند آن یک ساختار دایره مانند و زیبا قرار دارد که با چند ردیف سنگ زیبا و نقره‌ای پوشانده شده است. همین مورد سبب شده تا قسمت مرکزی اقلام این سرویس قدرت بالایی در جذب نور و درخشش داشته باشند.

خرید سرویس نقره زنانه مدل آتریسا

مواد اولیه این سرویس یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فیزیکی آن هستند. به گونه‌ای که این محصول از نقره‌ای با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که ارزشمندترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است. البته طراح با رعایت توازن بین ارزش و وزن سبب شده است تا قیمت این سرویس نقره زنانه همچنان مناسب باشد. از دیگر مشخصه‌های فیزیکی این محصول می‌توان به ابعاد آن اشاره کرد به گونه‌ای که طول زنجیر این سرویس نقره زنانه ۴۷ سانتی‌متر، ابعاد هریک از گوشواره‌های آن ۱ × ۲٫۵  سانتی‌متر و ابعاد دستند آن نیز ۱ × ۲۱٫۵  سانتی‌متر است.

توضیحات تکمیلی

اقلام ست

دستبند, زنجیر, گوشواره

عیار

925 عیار

زنجیر

طول 47 سانتی متر

گوشواره

ابعاد 1 × 2.5 سانتی متر

دستبند

ابعاد 1 × 21.5 سانتی متر

مناسب برای

خانم ها

وزن

26.6 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس نقره زنانه مد و کلاس مدل آتریسا کد ۱۸۰۲۳۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *