گردنبند نقره زنانه مد و کلاس مدل عشق و بی‌نهایت کد ۱۸۰۱۸۵

modoclass Silver Ring
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی مد و کلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی مد و کلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی مد و کلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۶۴۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

گردنبند نقره زنانه مدل عشق و بی‌نهایت

عموم افراد هنگامی که می‌خواهند به عزیزان خود کادو بدهند سعی می‌کنند گزینه‌ای را انتخاب نمایند که علاوه بر زیبایی باعث شود عزیزان‌شان لذت فراوانی ببرند. گردنبند نقره زنانه مدل عشق و بی نهایت مد و کلاس نه تنها یادآور علاقه عزیزان‌تان به شماست بلکه به دلیل زیبایی، موجب درخشش شما میشود. در ادامه قصد داریم تا این گردنبند نقره زنانه مد و کلاس را به صورت دقیق‌تری زیر ذره بین نقد و بررسی قرار دهیم. شما هم اگر قصد خرید گردنبند نقره زنانه مدل عشق و بی‌نهایت را دارید، بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

مشخصات گردنبند نقره زنانه مدل عشق و بی‌نهایت

همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی ظاهری این گردنبند نقره زنانه بسیار شیک و خلاقانه است. در اصل طرح اصلی بر پایه ساختار بی‌نهایت است که نشان دهنده‌ جادوانگی و فنا ناپذیری است. اما طراح برای این‌که بتواند این جادوانگی را به یک عشق دو طرفه نسبت دهد سعی کرده است تا انتهای هر یک از خطوط این ساختار بی نهایت را با قلب‌های زیبایی مزین کند که انگار در هم آمیخته‌اند. این ترکیب بسیار زیبا به راحتی بیانگر یک عشق دو طرفه و فنا ناپذیر است که می‌تواند بهترین هدیه برای عزیزان‌تان باشد.

البته طراح برای زیبایی بیشتر تنها به استفاده از این طرح‌های زیبا بسنده نکرده است بلکه او سعی کرده تا سطح تمام این ساختارها را با نگین‌های سفید و زیبا مزین کند و از این طریق قدرت انعکاس نور این محصول را به طرز چشم گیری افزایش دهد. البته طراح قلب‌های موجود در این طرح را تنها از یک سطح نقره ای و صیقلی  ساخته است که قرارگیری آن‌ها در کنار این نگین-های درخشان سبب شده است تا یک ترکیب رنگ بسیار زیبا خلق شود که به راحتی همه‌ اجزای آن را به نمایش می‌گذارد.

نکاتی مهم برای خرید گردنبند نقره زنانه مدل عشق و بی‌نهایت

از مهم‌ترین شاخصه‌های این گردنبند نقره زنانه می‌توان به مواد اولیه بسیار ارزشمند آن اشاره نمود. به گونه‌ای که این محصول از حدودا ۴٫۱ گرم نقره با عیار ۹۲۵ ساخته شده است که ارزشمندترین عیار نقره برای ساخت زیورآلات است. البته از آن جایی که تیم مد و کلاس در امر خرید نقره به صورت عمده فعالیت چشم‌گیری دارد لذا قیمت محصولات نقره ما کمتر از نمونه‌های مشابه در بازار است. از دیگر فاکتورهای برجسته‌ این گردنبند نقره زنانه می‌توان به ابعاد بسیار متناسب آن اشاره کرد. طول زنجیر این گردنبند نقره ۴۲ سانتی‌متر است که به راحتی این امکان را فراهم کرده تا توسط اغلب سایزها مورد استفاده قرار بگیرد.

توضیحات تکمیلی

وزن 4 گرم
ابعاد

طول زنجیر 42 سانتی‌متر

جنس

نقره

عیار

925 عیار

مناسب برای

خانم ها

وزن

حدودا 4.1 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گردنبند نقره زنانه مد و کلاس مدل عشق و بی‌نهایت کد ۱۸۰۱۸۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *