فروشگاه اینترنتی مد و کلاس

بهترین استایل بازیگران روی فرش قرمز مراسم بفتا ۲۰۲۰

هفتاد و سومین مراسم سالانه‌ی بفتا با اجرای گراهام نورتون مجری و کمدین ایرلندی تبار در سالن رویال آلبرت لندن برگزار شد. در صحنه مد این مراسم، ستارگان هالیوود با بهترین لباسها و جواهرات خود در این مراسم حضور یافتند. در ادامه بهترین استایل بازیگران روی فرش قرمز مراسم بفتا ۲۰۲۰ را با هم میبینیم.

گفتنیست جوایز آکادمی فیلم بریتانیا که به اختصار جایزه بفتا (BAFTA) نامیده می‌شود جایزه‌ای است که هر ساله به بهترین‌های سینما و تلویزیون در بریتانیا اهدا می‌شود. هفتاد و سومین دور این مراسم نیز در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۰ و مصادف با ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ با اعلام برندگان بفتا ۲۰۲۰ به کار خود پایان داد. فیلم ۱۹۱۷ عنوان بهترین فیلم و واکین فینیکس نیز عنوان بهترین بازیگر بفتا ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد.

بهترین استایل بازیگران روی فرش قرمز مراسم بفتا ۲۰۲۰

فرش قرمز پر از ستاره بفتا، استایلهای زیبایی را در خود گنجاند که به نظر برازنده این مراسم بود. از نظر تاریخی، جشنواره بفتا رویدادی بوده که در ﺁن ستاره‌ها به سوی طرح‌ها و استایلهای خاص و غیر منتظره‌تری حرکت می‌کنند؛ چرا که فشار کمتری نسبت به جایزه‌های بزرگی مثل اسکار و گلدن گلوب برای آنها وجود دارد و درنتیجه ستارگان سینما تمایل بیشتری برای ریسک‌ کردن و انتخاب استایل‌های متفاوت دارند.

پس با مد وکلاس همراه باشید تا در ادامه تصاویر این شب به یادماندنی را با اسامی بزرگی مثل مارگو رابی، شارلیز ترون و رنه زلوگر پی بگیریم.

شارلیز ترون

بهترین استایل بازیگران

پس از حضور شارلیز ترون در گلدن گلوب ۲۰۲۰ با لباس برند دیور به رنگ سبز و مشکی و به سبک یونانی، این بار با رنگ و سبک لباس متفاوت ظاهر شد. لباس پر جنب و جوش شارلیز ترون با روبان مشکی دور کمرش، یادآور لباس سنتی هالیوود قدیم بود. این بازیگر سینما در این مراسم، گردنبندی از برند تیفانی بر دور گردنش داشت.

این هنرپیشه آمریکایی ۵۰ ساله، لباس صورتی از برند پرادا که بی‌شباهت با لباس مرلین مونرو در فیلم نیگارا (۱۹۵۳) نبود، پوشیده بود. کفش‌های پاشنه بلند او زیر لباسش مخفی بود.

زوئی کراویتز

بهترین استایل بازیگران بفتا ۲۰۲۰ برای زوئی کراویتز بود. او شبیه اعضای خانواده سلطنتی لباس پوشیده بود. لباس طلایی و تماشایی ستاره‌ی فیلم «دروغهای کوچک بزرگ» از برند سنت لورنت و طراح آن ﺁنتونی واکارلو معروف بود. این هنرپیشه سینما استایل چهره‌اش را با گوشواره های قرمز رنگ تکمیل کرده بود.
زوئی کراویتز با لباس زیبایش هنگام ورود به مراسم عملا فرش قرمز را با هجوم عکاسان برای مدتی بست. لباس بلند کراویتز زیر نور چراغ‌ها به خوبی می‌درخشید. این لباس پرزرق و برق این تصور رو ایجاد می‌کرد که گویی از تن او طلا می‌چکد.

اسکارلت جوهانسون

جذاب‌ترین شرکت‌کننده در مراسم بفتا ۲۰۲۰ در سالن رویال آلبرت هال لندن، کسی جز اسکارلت جوهانسون نبود. او برای این شب، لباس صورتی چشمگیر پر از پر را  انتخاب کرده بود. اسکارلت اگرچه نتوانست برنده جایزه بازیگری در این جشنواره شود، اما نورافکن‌ها و دوربین‌های فرش قرمز مراسم بفتا ۲۰۲۰ را به سمت خود برگرداند.

امیلیا کلارک

شاید بازی تاج و تخت تمام شده باشد ولی امیلیا کلارک بهتر از همیشه  می‌درخشد. امیلیا با لباس مشکی‌اش روی فرش قرمز بسیار شیک به نظر می‌رسید. این هنرپیشه معروف یک لباس زنانه از طرح‌های اسکیا پارلی پوشیده بود که یک گردنبند با رنگ‌های درخشان تزئین شده نیز استایل او را کامل می‌کرد. استایل امیلیا کلارک از بهترین استایل بازیگران روی فرش قرمز بود.

مارگو رابی

مارگو رابی در شب پر زرق و برق بفتا، لباسی با مارک شانل و آستین‌های توری بر تن داشت. ظاهر ﺁراسته او برای تقلید لباس عروسی مناسب بود. مارگو همچنین یک جفت گوشواره الماس شانل نیز برای تکمیل استایلش استفاده کرده بود.

اولیویا کلمن

این بازیگر و کمدین انگلیسی، با تفاوت خاصی از نظر لباس ظاهر نشد. طراح لباس اولیویا کلمن، الکساندر مک‌کوئین طراح برجسته مد و فشن بود. کلمن از جواهرات سواروسکی برای این مراسم استفاده کرده بود. 

خروج از نسخه موبایل